tirsdag 21. april 2015

Introvert eller ekstrovert?


Etter to dager med ledersamling med mine fine kolleger, er det mange tanker som kommer i etterkant. Vi har snakket mye om hva vi er gode på og hva vi kan forbedre. Så har vi prøvd å dele med hverandre hva vi mener vi kan bidra med inn i lederkollegiet, for i sum å bli bedre enn hva vi er hver for oss. Dette har vært spennende og lærerikt og vi er helt klart et mer samstemt lederteam etter disse to dagene. Vi hadde også en spennende runde på om vi var introverte eller ekstroverte og hvordan det påvirket samhandlinger vår på jobb og privat. Hvor henter vi energi? Er det gjennom å søke selskap med andre eller trekker vi oss tilbake til fred og ro? Her fikk vi artige diskusjoner og lærte ett og annet om hverandre som vi ikke visste fra før....

Rømmegrøt med Tokaj vin i og baconsmør oppå - mmmmm.....
 
Lekkert kryddersmør  

Vi var innkvartert på Tinja Fjellgård 5 min opp fra krysset mot Bjørnefjell på veien til Narvik. Svært hyggelig vertskap gav oss ro og tid til refleksjoner for å jobbe med oss selv og utviklingen av lederteamet og oppgavene vi har foran oss. Fantastisk mat satte en ekstra spiss på samværet og vi koste oss skikkelig helt for oss selv der oppe. Tusen takk for oss!

2 kommentarer:

  1. Jeg er utadvent og introvert! Hoie og rope og være midtpunkt kan jeg godt gjøre når jeg er blant folk, men så må jeg hjem og hente energi i ro og stillhet :)

    SvarSlett
  2. Jeg er utadvent og introvert! Hoie og rope og være midtpunkt kan jeg godt gjøre når jeg er blant folk, men så må jeg hjem og hente energi i ro og stillhet :)

    SvarSlett