tirsdag 28. april 2015

Festspill igjen!


Klart for festspill igjen!
Da er programmet sluppet for vårens store høydepunkt og det blir igjen festspill i Harstad-byen!
Har bare bladd litt i det i dag og må innrømme at førsteinntrykket for meg var litt nedslående. Jeg ble nesten litt lei meg, da det egentlig ikke var noe som fenget slik helt umiddelbart. Og det tror jeg er første gangen. Hittil har det alltid vært mange konserter jeg har satt stjerner med straks jeg leser programmer første gangen.

Og denne gangen ble det ingen - bortsett fra at jeg skal ha med meg noe med årets Festspillprofil Georg Buljo. Det blir et nytt og spennende bekjentskap og måtte gå rett inn på ITunes og sjekke opp hans musikk.

Årets Festspillprofil Georg Buljo



Når jeg leser programmet mer nøye håper jeg det dukker opp perler som det kan være interessant å få med seg. Vi har rett ofte gått på konserter til artister som vi aldri har hørt før, det er bare å hive seg ut i det og prøve.... Det har også hendt at vi har gått etter ikke så lang tid også. Men med en erfaring rikere!

Så får vi ny Festspilldirektør fra neste år og det er en ung og ambisiøs dame: Maria Utsi. Det skal bli utrolig spennende å se hva hun blir å by på til neste år.

Maria Utsi



Men først skal vi nå få med oss noe av årets spæll - må vel bare ta programmet fatt igjen og se hva som skjuler seg der......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar