fredag 8. mai 2015

Ferie


Fra Brela Kroatia
Så er årets fine måned kommet -mai .... Den første varme dagen i dag 8.mai med over 10 plussgrader.  Og vi gleder oss over å vente på nysprunget grønt løv når vi kommer hjem fra Kroatia om en uke.

Når jeg er tilbake fra en uke ferie og det blir 19.mai, har jeg vært 1 år på Inko som adm.dir. Det har vært et år med mange nye opplevelser, men mest av alt - nye flotte og fantastisk fine kolleger! Vi har startet en krevende omstilling og ikke alle er like glad for det. Men våre rammebetingelser er betydelig endret og vil bli enda mer utfordrende i fremtiden. Dette må vi ta tak i hvis vi skal overleve som bedrift.

Men før det, reiser min kjære og jeg en liten tur til Kroatia. Der har vi aldri vært før og det blir spennende for oss Italia-frelste å prøve et nytt reisemål. Dette året har gått fortere enn noe annet år i mitt lange liv. Og vår etterlengtede ferie til Maldivene ble noe amputert pga sykdom. Så nå skal set bli godt med 1 uke borte og samle ro og brunfarge før våren endelig kommer til oss i nord-norge.

I dette området skal vi gå turer... 
Vi har tidligere vurdert Cruise i skjærgården i Kroatia. Nå starter vi på fastlandet og hvis vi trives i dette landskapet, kan det hende vi prøver oss på skjærgården senere....

Nå er det fredags kveld før avreise til Oslo og Kroatia fra Harstad-byen i morgen tidlig. Jeg har prøvd meg på å lage sushi-ris og har gjort klar både sauser og diverse anna godt å ha på risen til min kjære kommer hjem fra jobb. Nå skal vi slappe av, spise og pakke de siste sommerklær i kofferten før vi tar kvelden med Netflix. Kanskje kommer det en oppdatering i løpet av uka...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar