søndag 27. april 2014

Sunrise yoga - i duskregn - herlig!


I dag (søndag) hadde jeg tenkt å stå opp litt tidlig og få med meg soloppgangen fra en benk ved sjøen. Der er det lagt inn stille musikk også fra en stein (= skjult høyttaler). Men det var overskyet på morningen i dag og jeg sov helt til kl.8.... Det er lenge til meg å være!

Da var det å spise litt frukt og begi seg til dagens økt som var Sunrise yoga. Dette hadde jeg gledet meg til og det ble akkurat så bra som jeg hadde håpet - nu blir det yogakurs på meg! Selv om det var duskregn så var det jo varmt og vi skulle jo ingen steder etterpå så det spilte jo ingen rolle at vi ble våte fra topp til tå.
Sunrise yoga startet i sol - og endte i litt duskregn...

Etterpå bar det rett i restauranten - akkurat slik vi gikk og stod! Deilig frokost med nye oppdagelser før et varmt bad med lys og nypressa appelsinjuice på karkanten. Vi får se om det lyser opp - og det gjør det sikkert. Jeg har uansett 90 min spa-avtale med en kjekk massør som virkelig kunne jobben sin i går. Så æ gru- gleder meg - det var ikke bare godt, nei.....!!! Og med passe ømme muskler nå så tenker jeg det blir heftig nok.

Etter spa:
 -og det ble det! Snakk om å bli mørbanka!!Det kjennes som både ledd og muskulatur er blitt "herja" med. Nå er det mulig at min nakke og skuldre for tiden er ekstra stive og vonde og da kjennes det nok
værre .... Men etter en masse nypressa appelsinjuice og hvile på rommet, ble jeg omsider klar for
neste treningsøkt. I dag ble det trening så det holdt, sikkert fordi vi får fri i måra :-) Sirkeltrening to-og-to rundt hele basketballbanen med 7 stasjoner. Men nå begynner vi jo å bli drevne treningsleir- kandidater, så vi stod hele løpet så svetten sila og brillan dugga heilt over. Men så har vi to helt fantastiske trenere, reiseledere og motivatorer. De er helt i særklasse med en så omtenksom og inkluderende atferd at deres like finnes ikke.

Men så er det også nå kveld før kl.22 -for i alle fall noen av oss. Jeg er av den typen som plutselig strømmen "går av" - så nå er det til lading! Noen tøffinger klarer visst en runde eller to i en av barene på anlegget og jeg hører nå lyden av levende musikk inn gjennom døra til verandaen. Men det er god støydemping i dører og vinduer så når jeg lukker igjen er det såvidt jeg
hører lyden - det er ikke værst! Det er et fantastisk flott hotell - anbefales!

Flotte Damer til middag


I morgen er det hviledag og noen av oss skal være her og ha egentrening og det blir svømming :-) Ny spatime kl.13.30 og etter det blir det sikkert bare hvile - igjen!

Og sånn går nu dagan - overraskanes fort..... :-)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som dokker kosa dokker! Æ kan ikkje se bildan i de to siste innleggan av en eller anna grunn :) kos dokker videre - vi e begynt nedtelling til Italia :)

    Klem Signe

    SvarSlett
  2. Nei, det går dårlig å få opp bilda - får bære sett dem inn når æ kjæm heim :-)

    SvarSlett