lørdag 26. april 2014

Deilig sakte- tid....

Ja, her i Tyrkia på treningsleir har vi det så travelt med å ta det med ro innimellom trening - at det blir ikke så mye skriving på bloggen, dere. Jeg kan bare beklage at vi har det så deilig her nede og tiden flyr sakte avgårde.... Jeg hadde med meg en murstein av ei bok - på oppfordring fra min sønn, men den har jeg såvidt fått bladd opp i på de første sidene...

Dagen startet med en joggetur og jeg priset meg lykkelig for at jeg hadde øvd meg noen uker før vi dro. I rolig tempo hang jeg med første runde og presset mine egne tider med intervall jogging og power walk - kjempestolt! Jeg holdt kontakten med teten hele veien og de var så snille at de tok korte strekkepauser slik at jeg nådde dem igjen - det er treningskompiser det!

Soling og bading nede ved sjøen og masse damepreik - vi storkoser oss! Til slutt måtte jeg melde pass med solrøde skuldre og rusle opp derifra. Da fant jeg meg en fantastisk hengekøye under noen palmer og der var det stille nydelig musikk i bakgrunn. Jeg var nesten i himmelriket i over 1 time og det var helt utrolig deilig sakte-tid.... Kan vi ha det bedre? Nei, mener nå vi herfra.... Takk og pris for at Ann Heidi og Ann Elisabeth finnes og har laget en så fantastisk flott tur til oss. Det er to Damer i særklasse og de klarer å gjøre oss alle fornøyde - 17 Damer fra 40-68!!!! Slå den!!!

Etter lunsj var det tid for å prøve hotellets spa, som vi bare fikk referert mer og mer svimlende fortellinger fra etter hvert som damene kom olja og sigende derfra. Dette var massasje, ja - og jeg skjønner ikke helt hva jeg har vært på frem til nå.... Ny time er bestilt alle dager som er igjen, fordi jeg fortjener det :-) :-)

Kveldens trening var nede på plenen ved havkanten og stive lår og andre ukjente muskler fikk på nytt prøvd seg på bevegelse - rygg og mage, stabilisering og coremuskler - ja, dere skjønner kanskje hva jeg snakker om? Deilig middag og mye artig prat ender med at de blinker med lysene kl.22 og da er
det kveld for min del. Vet ikke hva de andre orker, men her i stua er det kveldens tekst på bloggen og lallings som står på programmet. Nettet er så tregt at det blir dårlig med bilder, de får jeg vel legge inn etterpå.

Jeg øver meg på å gå sakte - jeg går alle trapper opp og ned ( og de er ikke få!),  jeg retter meg i ryggen og sier til meg selv at jeg har det ikke travelt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar