mandag 28. april 2014

Mandag - og fridag :-)

Igjen en deilig dag i Beldibi med litt sol, litt skyet men 31(!) grader likevel - hvem klager på det når det er 2 grader heime? Laaaannng frokost siden vi har fri. Så drar noen Damer til Kemer mens 5 andre av oss rusler en runde i lokalområdet. Jeg får meg en caps til vi skal på fjelltur onsdag og et par andre finner seg både kjoler og div gaver til de hjemme. Vi pruter også og var ganske så fornøyde med oss selv da vi ruslet tilbake til hotellet.

Da var det tid for noen runder med svømming i bassenget og det var kjempedeilig med passe temp både i luft og vann. Grillbaren rett ved siden disker opp med det meste så et pizza-stykke ble det før vi gikk på anti-stress-spa. Den var litt behageligere enn de andre behandlinger jeg har hatt, heldigvis! Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde problemer i nakken/skuldre. Jøss, så overrasket jeg ble, du... :-)

Plukket med meg ei skål med gresk salat; div tomater og anna grønt, fetaost og oliven. Med appelsinjuice til ble det neste lunsj med opp på balkongen. Så er det bare å vaske olje mm ut av håret og slappe av før neste økt i dag. Det blir 2 timers foredrag av våre supre reiseledere/ trenere/ motivatorer - ord blir fattige for våre to stjerne-Damer som har lagt opp denne turen! Der blir det kosthold og ernæring for slike Damer som oss og vi gleder oss alle sammen. Vi er blitt en fin gjeng etter hvert og her fleiper vi med det meste av våre skavanker og lyter  :-)

Flotte Ann-Elisabeth holder foredrag


Etter foredrag går vi rett til middag og tenker at der vil diskusjonen gå høyt om både dagens innkjøp, hva vi spiser og hva vi ikke spiser og fliring til det meste av alt! På turen rundt i nabolaget i dag klekket vi allerede ut noen ideer til "sluttshowet" vi skal ha siste kvelden. Vi kan ikke være noe dårligere enn forrige kull som var her - og ideene sittet løst, kan dere tro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar