torsdag 21. februar 2013

Uhuuu - stakkars mæ....


Så ligger jeg her i sofaen, da.... Etter noen paracet og en kopp varm te må jeg jo prøve å aktivisere meg litt. Og det er selv om kroppen er "sjaber" :-( Vet ikke om det er en slags influensa, men jeg er i alle fall "satt ut av spill" og det er ikke ofte det skjer!

Skulle vært med ledergruppa i Sortland kommune på samling i Blokken, men dengang nei. Etter en dag og kveld i går som bare gav dalende form, måtte jeg melde pass i morrest til gruppa. Utrolig kjipt å bare må ligge her mens de har det trivelig på samling. Ekstra kjedelig er det for meg som til daglig ikke har noe annet leder-fellesskap enn mine egne på jobben. Hadde gleda meg til å treffe de andre under også litt mer hyggelige former enn jobben.  Vi hadde attpåtil ordnet med sanger, gitar og kjøpt inn nytt spill.... Vi tenkte vi måtte være i forkant eller så tar bare "gutta" over med mannfolkprat :-)

En masse styr ble det også for å få pusi i besøkshjem til bestemor i Bø, siden ungdommene er på besøk i Nederland. Jeg skulle jo være kattevakt også -før jeg visste at det ble ledersamling. Men heldige som vi er med en alltid god og løsningsorientert familie, ble pusi trygt fraktet til Bø av min kjære svoger. Og der lider hun såvisst ingen nød på Vinje hos mor Erna.

Så her ligger nå jeg,da og synes synd på meg selv.... Jaja-sann....

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg. God bedring og håper at du blir fort frisk igjen.
    Klem Grete

    SvarSlett
  2. Vi sku ha henta dæ å,- ikke bare katta. Vært bedre å liggen syk i Bø, å så kunne vi besøke dæ. Go bedring.

    SvarSlett