søndag 3. mars 2013

Heia mars!


Så er vi endelig kommet til mars måned som for meg bringer bud og håp om vår :-) Det har regnet og blåst hele forrige uke så all snøen er borte i fjæra - og det er kjempedeilig med helt tørr og bar terrasse rundt hele brygga. Kunne sitte ute i formiddag og prøvde å sanke noen D-vitaminer mens sola var fremme :-)

Min kjære og bonusdatter ryddet på tomta etter vinterens bygging og det ble så fint! Nå kan våren bare komme.... Det er bare 3 uker til påskeferie og jeg ser for meg å sitte i solveggen med kald hvitvin allerede :-) Ja, den som ikke håper har jo ikke noe å se fram til. Blir det nå kaldt, så hopper vi bare i boblebadet. Så greit er det - man må være skodd og forberedt på alt her nord.

Jeg starter opp på jobb igjen i morgen med godt mot og satser på at "svimlinga" er over. Har fått noe medisin som jeg tror virker - så langt i alle fall (- bank i bordet!)

Så nå er jeg glad det er blitt mars og for at jeg feiler bare en "bagatell"

Fin blomst fått av min søster





1 kommentar:

  1. Hærremin, kor eg savna dokk dær oppe! Dæ va godt å hør at du e i farta igjæn. Glad i deg, vet du. Her e dæ også mars - og eg ha også falt før frestelsen tel å ønsk meg vår, mæn snødybden e ikkje tel å kom førbi. Væl, dæ skjer fort når dæ først skjer.
    Nu må dokker ha dæ så fint tel vi sees. Mange klæmma fra ho Elin

    SvarSlett