tirsdag 19. februar 2013

Det var for godt til å vare...

Hybelen min....

Og nå må vi flytte ut av huset her i Blåbyen. Så det gode hybel-livet i kjelleren hos ungdommene er over til sommeren. Husets eiere skal flytte tilbake så nå er vi på jakt etter nye muligheter. Hva vi nå kan finne er ikke godt å si men det blir sikkert en råd.
Jeg kan godt pendle fra Bø når det er sommer, så finner vi ikke en slik løsning som vi har her. Så finner jeg meg en liten hybel til høsten.

Nå har vi hatt koselig besøk av Ulla et par dager og det har vært trivelig med prat og fliring av ungdommene. Pusi stakkars, er landsforvist til bestemor i Bø da alle her reiser sørover i mårra. Mor i Nederland får overraskende besøk på bursdagen sin og der bli det stas i stua. Jeg som skulle være kattevakt må på ledersamling og da var bestemor god å ty til. Svoger har vært kattesjåfør så den katta har virkelig en familie den kan være stolt av. Spørs om vi får den med oss tilbake igjen....
Akk jasann, sånn går nå dagan - og deilig lys er tilbake over fjellan og dagene blir lengre. 
Å vente på våren er den beste tiden av året og jeg har til og med bestilt meg sandaler i dag... :-)



1 kommentar: