torsdag 3. mai 2012

Se min blogg...

Se så fin bloggen min er blitt nå, det er nesten så jeg synger "se min kjole..." Det er selvfølgelig min kjære Signepling som er designer og hun er bare så flink :-) Jeg prøvde meg jo selv og skulle redigere litt, men hva tror dere hendte? Jo, jeg klarte å slette alle de siste innleggene - helt siden påske....

Bilder fra påskekos med ungdommene
gikk  fløyten, men vi spiste raclette, spilte
nye spill og koste oss...

- at Vegar hadde fått seg ny jobb i http://www.help.no/
forsvant også - men er likevel sant!
Her et bilde med stolt nyutklekket jurist og like
stolt mor og Erik i Tromsø 2008

Men klarer nå å rekonstruere siste musikkvideo iallefall: nydelige "Watching you watch him" med Eric Hutchinson følger her - for å feire våren som kom - forsvant - og kom igjen - men nå lurer jeg på hvor den er blitt av.....

1 kommentar:

  1. Ikkje så vanskeli å vær IT-support når man har jobbe med sånt et par år, og ikkje minst syns det e bære arti ;)

    SvarSlett