tirsdag 27. mars 2012

Ny jobb - nye utfordringer


Bli "kjendiser" i lokalsamfunnet. Gå ut og vis dere frem på skolene, slik både politi og brannvesen har gjort siden jeg selv var liten, oppfordret Hjermann.

Kanskje er det nå man kan bli "kjendis" i jobben? Ser ikke bort fra det, nei - men med muligens noe varierende fortegn....

Jeg deler hensikten til barneombudet og ser frem til å ta tak i mange utfordringer når jeg sammen med 32 ansatte i hele Vesterålen nå skal legge grunnlaget for et godt barnevern i vår vakre region.

Synes jeg er heldig som har fått en slik utrolig fin mulighet til å jobbe med noe som berører folks liv. Det har vi jobbet med i NAV hele tiden, men med et enormt stort spenn i oppgaver. Jeg ser frem til å kunne få fordype meg i et forholdsvis nytt - og noe smalere fagfelt og jobbe sammen med kremen av vesterålens beste medarbeidere. Og så skal vi helt sikkert videreutvikle et allerede godt samarbeid med resten av aktuelle etater, kontorer og andre fagfolk for å sammen skape det beste barnevernet som finnes i Norge. Kult oppdrag, ikke sant?

4 kommentarer:

  1. Superkult! Du e så tøff atte, tænk at gamle mamsen min e blitt headhunta tell Sortland!

    Klem til dæ flinka - og vi kryssa fingran førr at detta bli et spennanes kapittel og at dokker end opp her på Sortland :)

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende, Lisbeth - gratulerer så mye, du tøffe, flotte, flinke dame!
    Klem fra Sølvi :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer mamma!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselige meldinger, kjære barn og gode venner :-)

      Slett