søndag 1. november 2015

Trondenes Boligpark






Da er valget tatt og kontrakt er underskrevet! Til neste høst flytter vi til Trondenes :-)
Du ser vår leilighet midt på bildet øverst i den hvite delen. Det blir den øverste leiligheten i 4.etg. og vi fant ut at den var evig stor nok for oss. Nå kommer den lange ventetiden, men jeg tenker at den nok går fortere enn vi tror. I denne uka skal vi først ha møte med utbygger og finne ut hvor stort handlingsrom vi har mht innredning og romløsninger. Mye er gitt, men noen muligheter har vi tenkt å utnytte maksimalt.

I dag er 1.november og mørketiden nærmer seg med raske skritt. Den deilige adventstiden kommer snart og det er på mange måter den beste tiden på året. Da nærmer et år seg slutten og vi gjør oss klar til å feire året vi har bak oss. Det blir hyggelig å få besøk av barn og barnebarn, og er vi heldige så blir det både julesnø og nordlys før nyåret melder seg på. Desember pleier å gå veldig fort, så her er det bare å sette bremsene på. Tiden skal nytes i sakte fart med mye lys og varme, skrive koselige julekort og planlegge god mat til alle dagene med familie rundt bordet.



Personlig så koser jeg meg masse i mørketiden og med bursdag i desember er jo det også min måned. Da går jeg inn i mitt siste år med 5-tall foran. Neste år blir det rund dag og masse feiring - kanskje ikke i desember, men nærmere våren. Gleder meg til å samle barn på et reisemål vi ikke har helt klart enda.....


Med nytt år, sola er tilbake og planer legges for vår og innflytting etter sommeren - jo, 2016 blir et fantastisk år! Jeg gleder meg hele tiden.....:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar