søndag 7. juni 2015

Min nye SAKTE hobby...


Det er ingen enkel sak å finne en ny hobby for en som meg, skal jeg si deg. Jeg har lært meg handarbeide som hardangersøm, engelsk broderi, hekling og strikking - hvis jeg vil. Men det tenker jeg blir en syssel når jeg blir pensjonist. Men nå, da jeg prøver å "gå sakte" har jeg kjøpt meg bok å fargelegge i : Den hemmelige skogen. Masse fargeblyanter i fine farger og en blyantspisser måtte jeg selvfølgelig også ha. Og så satte jeg i gang - og det er kjempekoselig! Jeg var alltid glad i å fargelegge da jeg var yngre og mine bøker bar preg av en sirlig orden og kantene måtte følges. Og fargelegge utafor linjene er ikke fint, nei.... Og det er det fortsatt ikke!




Og sånn går nu dagan - æ bli nummen i tommel og pekefinger for æ holde blyanten så hardt og glemmer meg helt av....... Anbefales!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar