fredag 18. juli 2014

FERIE!


Denne siste uka før ferie har min kjære vært i byen - og laget middag hver dag (utenom 1 - da jeg laget fiskegrateng) Det har vært varmt og fint vær og ettermiddagskvil ble tatt oppe på terrassen. Her er jeg knipset i et stille øyeblikk....

Nå blir det 3 uker på Brygga i fjæra og der skal vi gjøre ingenting. Det er det letteste i verden der, synes vi :-) Reginedagan starter til helga og kanskej vi ræk innom et og anna arrangement, hvis vi orka.... og så ska vi sykle litt, vest vi orka..... og kanskje gå tur.....

Innimellom blir det besøk av barn - eller andre tilfeldige gjester, og da lages det god mat. Kusine med mann kommer fra Oslo og da blir det kusinetreff  med mimring fra den deilige turen vi nettopp har hatt sammen i Italia.

Det har vært 2 spennende måneder i ny jobb, mange gode møter med fine folk og jeg gleder meg til  å fortsette med dette livet etter ferien. Tenk å glede seg til å gå tilbake til jobb allerede ....


1 kommentar:

  1. God ferie og kos dere. Vi ses om ikke så lenge:) Klem Grete

    SvarSlett