torsdag 27. februar 2014

Farvel februar 2014!


Da er februar 2014 snart historie og jeg avslutter måneden med en velfortjent fridag. Bonuspie Belinda er kommet på besøk til oss og i ettermiddag skal jeg lage fiskesuppe til ho og Erik til de kommer kjørende fra byen til Bø. 
Selv kjører jeg til Bø nå på morgenen og skal først stoppe til formiddagskaffe hos min mor. Har vært å kjøpt henne en handletralle på hjul og er spent på om den faller i smak.

I går hadde jeg en av mine dedikerte arbeidsdager på min nye arbeidsplass og fikk overvære mitt første styremøte. Hadde også samtale med to av mine nye, nære medarbeidere. Det er så artig å snakke med engasjerte folk som er opptatt av det som bedriften skal levere i fremtiden. Og jeg som har ønsket meg "mainna" å samarbeide med på ledernivå, får nå ønsket mitt oppfylt til gangs - herlig!

Det er også koselig å legge planer for min tilbakekomst på permanent basis igjen til leiligheten i sentrum av Harstad. Nå må gjesterommet innredes med ordentlig sovesofa og min kjære skal også få egen skriveplass der inne. Så blir det kanskje en råd med å få min nye bedrift til å hjelpe meg med å innrede garderobeplass i gangen? 

Det er definitivt vårstemning både i byen, i fjæra i Bø og i mitt hode :-) Dette er min beste årstid! 
Til neste helg blir det bursdagsfeiring av min kjære og helga etter kommer Elin og Bjørn på besøk -det blir kjempekoselig! 

Æ høre måsen galre allerede og småfuglan e begynt å plystre.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar