mandag 11. mars 2013

På gamle tomter i Narvik

Jeg er invitert av FO Nordland til å holde innlegg på deres konferanse i Narvik om fremtidens barnevern. Da må jeg jo legge frem hva Vesterålen har tenkt med sitt interkommunale barnevern. Det var heldigvis pent vær å kjøre hit i dag selv om veien er lang.



Har fått nydelig rom i 13 etg på Rica hotel og det stod et lekket fruktbart på bordet da jeg kom frem. Utsikten er fantastisk og jeg skal ta et bilde i dagslys i morgen.

Sykehuset øverst i bildet
Sitter å ser opp på min gamle arbeidsplass Narvik sykehus hvor jeg var ung sykepleierstudent fra 75-78. Du verden som tiden går; det er nå 20 år siden jeg flyttet fra byen etter å ha bodd her i 8 år fram til 83 og det ble Sortland da Vegar ble født. Jaja, slik er livet og heldig er den som kan mimre og likevel synes at man har gjort spennende ting gjennom hele yrkeslivet.

Nå skal vi gå på Peppes et helt gjeng av konferansedeltagere og det blir hyggelig - det er jo vinterfest-uke i byen så det blir sikkert livlig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar