torsdag 14. mars 2013

Min beste venninne...

Fikk en hyggelig telefon i går fra min beste venninne; "vil du komme til middag hos meg?" Klart jeg ville det! En koselig melding på en ellers grå og snørik onsdag :-) Hun disket opp med flere retter og sannelig ble det ikke et glass rødvin eller to også... Vi koste oss og pratet om dette og hint, og om hvordan vi føler oss nå - som eldre Damer i reparasjonsalderen... Huff og huff...


Så fikk jeg en koselig gave som hun hadde laget på dagsenteret. Ja, hun er ikke blitt pasient der enda, men hun er medhjelper der enkelte dager som var en del av jobben hun hadde før. Og oppi denne var det en flaske med noe godt i :-) så den blir nå med hjem og skal nytes i påsken - forhåpentligvis en fin soldag i solveggen på Brygga.

En riktig god påske ønskes dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar