lørdag 12. mai 2012

Toscana om våren er bare nydelig...

Vel framme i Montemagno og her er det bare aldeles nydelig! Erik kjørte helt opp til døra med vår lille Fiat mens jeg måtte gå opp fra parkeringen nederst ved inngangen til byen. Hit kan man bare ankomme per fot, tenker nå jeg :-) Jeg har tatt bilder med ipaden men som dere vet er "gamle folk" litt trege så jeg har ikke lært meg enda hvordan jeg får dem inni bloggen.... Fuglene kvitrer, kirkeklokkene har ringt til messe og det putrer en italiensk rett på ovn med grønnsaker, løk mm i hvitvin. Senere skal det tomatsaus(ekte, kjøpt på den lokale Coop-en)oppi og hjerteskjell. Så er det bare å slumpe i seg med en passende vin...mmmmmm Denne retten lærte vi å lage sammen med Tage da vi var her i okt. Senere er vi invitert ned til Tage og Sissel på "Martini-time" ... Og sånn blir vel dagene å rusle her nede ..

Plassen for et lite glass før middage...

1 kommentar: