torsdag 17. mai 2012

Det virkelige Toscana...

I dag har vi hatt en fantastisk fin dag hvor vi har kjørt langs kysten til Livorno og så inn i selve kjernen av Toscana til den lille byen Volterra. Vi kjørte gjennom et fantastisk landskap hvor vi for første gang så det karakteristiske Toscanske landskapet - med velpleide myke åssider som bølget rundt oss -:) Helt utrolig vakkert og vi ble bare frelst!! Vi hadde tenkt oss til Siena, men tiden fløy fra oss langs marker av røde valmueblomster. Den lille byen gav et fantastisk skue utover et landskap som er så vakkert kultivert - at våre norske gjengrodde marker rent blekner... Dette blir målet for vår neste tur til Italia og vi håper våre barn blir med enten til høsten eller i mai neste år. For dette må bare oppleves... Og våren nå i mai med de lyse fargene og alle blomstene var bare helt nydelig....Jeg visste det var noe enda mer med Italia jeg ikke hadde fått med meg og her kom det :-) Jeg skal legge inn bilder når jeg kommer hjem...

Det vakre bølgende landskapet i Toscana ....

1 kommentar:

  1. Hei, hei, det er fantastisk å få besøk. Klem fra Elin

    SvarSlett