søndag 15. januar 2012

Eclipse - kjekke herrer med gode stemmer....



Jeg fikk en cd i gave her rett etter jul og jeg hadde ikke hørt om dem før. Men det ble en hyggelig musikkopplevelse etter alle julemusikken ... bare hør - og løp og kjøp, hvis du liker dem :-)

http://youtu.be/wmZnu5UeiKU

Og det passer jo godt når et nytt år er et par uker inn i det nye året. Jeg har allerede klart å realisere flere av mine gode fortsetter, - tror jeg blir blakkere i år enn før hvis jeg skal fortsette i samme tempo....
- spa/medlemstilbud på hudrens på mandag - deilig (vil ha det hver dag!)
- naprapat på tirsdag (vedlikehold nakke og skuldre, har ikke vært der siden oktober...)
- akupunktur på onsdag ( hun kaller oss hete damer - og det er snart en saga blott - hurra!)
- hårpleie på fredag (Grete er den beste i hele verden!)
- har tatt 1 glass vin nesten hver dag....mmmm...

Høsten var tung for en dame i sin beste alder - regner meg nå som "tidlig senior" og tror jeg skal legge inn et ønske om ei ekstra ferieuke allerede nå - vi skal jo alle være moderate i våre lønnskrav i år?
Ellers har jeg klart å melde meg på styrketrening, begynt å spise Fri Flyt Pluss, gått tur og regner med å være noen kilo lettere å ha med å gjøre innen påske.... jaja,sann - livet er et bal innimellom, men det er om å gjøre å ikke gi seg... stay on, dames :-)

1 kommentar:

  1. Flinke mamsen! Nu må vi åsså ta tak og begynn på ny lavkarbofrisk i morra, måtte det var meir enn to uka denna gangen :D

    Klæm!

    SvarSlett