lørdag 13. august 2011

Helg i byen


Etter 4 uker ferie i Bø ble det fristende å ta siste dagene i byen.
Det er HELT uvanlig for oss som elsker det rolige livet i Bø. Det har nok litt sammenheng med at vi har fått oss egen leilighet midt i sentrum med en deilig takterrasse, tror nok jeg.
Jeg stortrives i leiligheten og det er på tide etter 6 år i denne byen!


Denne helga er det internasjonalt marked rett nedenfor meg på torvet og just nu hører jeg liflige toner fra en gitar som kommer fra markedet. Min kjære har vært der nede å kjøpt paella til lunsj og jeg sitter her å koser meg med et glass vin etterpå - det er akkurat som om jeg er et helt annet sted. Da måtte jeg jo ta pc èn helt opp på terrassen å skrive en stemningsrapport siden jeg ellers ikke får skrevet så mye. I Bø har vi ikke tv eller internett og 4 uker er bra å holde ut uten slike stimuli, synes nå jeg. Riktignok stjeler vi oss litt tid hos familien innimellom for å oppdatere oss på om vi har penger eller har betalt alle regninger - og takk for det, kjære søster/svoger :-)

2 kommentarer:

  1. Ja sommarferien gikk så altfor fort,- som vanlig. Vi har nu hatt nån flotte sammenkomsta i sommar. Kusinetreff, garasjefest osv.Håpa på en laaang varm fargerik høst.Kos dokker i byen, dokker har fått ei nyderlig leilighet med en super uteplass!! Klem

    SvarSlett
  2. Dokker har altså byens finaste usikt ser det ut som!
    Takterrasse e drømmen førr den som bor i byen :)

    Vi får ta oss ei helg på besøk til byen i løpet av høsten kanskje å se på det nye krypinnet!

    SvarSlett