søndag 3. oktober 2010

Bursdagsgave i oktober?

Ja, klart det! Siden jeg elsker lilla og det er rød-sløyfe-aksjon til inntekt for forskning på brystkreft, MÅTTE jeg bare ha denne da jeg var hos min frisør her før helga.
Så min kjære har kjøpt meg bursdgaspresang før han visste ordet av det (-den er i desember!) Den er alle rettetengers ROLLS ROYS - må vite og jeg håper den varer lenge..

Kreftforeningens arbeide er det eneste jeg støtter fast med medlemsskap. Men rød-sløyfe-aksjonen må man bare også være med på. Fra før har jeg kjøpt smykke fra "by me" som var med i aksjonen for 2 år siden. Det er en perle og sløyfe i sølv som henger i et sort bånd. Nå må jeg ta det frem i aksjonsmåneden. Hiv dåkk med jenter, dettan har dåkk råd å delta i. Vi har alle noen vi kjenner som har eller hatt brystkreft - hvem vet den som blir den neste?

1 kommentar: