torsdag 30. september 2010

Drømmehjerte

I går var min kjære og jeg på evalueringsmøte i Rotary etter vår aksjon for å samle inn penger til Children burn care foundation (CBCF) På hjemveien gikk vi innom en kiosk og skulle kjøpe oss en bok eller et blad og jeg endte opp med 2 bøker. Den ene er "Drømmehjerte" av Cecilie Samartin og den andre er "Salvadorena" av samme forfatter. Nå er jeg begynt på "Drømmehjerte" og er spent på hvordan den er. Den handler om Cuba i 1956 og 2 kusiner og hjertevenner som opplever at Castros revolusjon skiller dem. Det skal visstnok være en vakker roman om håp, håpløshet og evig vennskap. Så nå er det bare å fyll opp glasset med rødvin og tenn  stearinlyset og les i vei. Klem og god aften til dere mine gode venner :)

2 kommentarer:

  1. Jeg var faktisk på forfatter-talk med henne på litteraturfestivalen i Oslo søndagen før vi var på tur:)

    SvarSlett
  2. Det hørtes jo koselig ut, høst e tid førr stearinlys og vin og gode bøker!

    SvarSlett