onsdag 2. april 2014

Hybeltilværelsen et snart slutt...

Nå lakker og lir det mot slutten av hybeltilværelsen i Sagaveien. Etter 2 år på hybel hos ungdommene, blir det noen uker med vår i fjæra før jeg setter kursen mot Harstad og leiligheten på torget. Det har vært strålende å bo sammen med ungdommer og katter :-) Lite husarbeide og god middag rett ofte er noen frynsegoder som blir savnet; Caspers fisk-fingers, Signes salater og felles juleribbe-wraps - bare for å nevne noe....

Hybelkråa mi - som æ har dela med pusen Maxi...
Det å bo på hybelen sammen med mine kjære ungdommer, er det som har bidratt til at oppholdet på Sortland har vært mye hyggeligere enn det kunne vært. Å bo alene ville vært både ensomt og stusselig og jeg er glad jeg slapp å prøve det.  Samtidig har det jo vært morsomt å lære masse nytt - både matlaging, netthandel, blogging og masse mer som jeg ikke kommer på i farta. Så har vi hatt mye kos med førjulsforberedelser og laget adventskalendere til hverandre og vi har gått på trim, sett mye rar design på tv og bare sløve og ikke gjort noenting :-)

I morgen pakker jeg tøyet mitt og får med meg noen vårdager i fjæra i Bø frem til påskeferie. Og rett etter påske drar jeg på "Friskuke" til Tyrkia sammen med spreke damer fra Harstad. Etter det er det bare et par uker til på jobb her på Sortland og da pendler jeg fra Bø.

Tusen takk til mitt kjære vertskap - jeg har hatt det utrolig fint her hos dåkker. Jeg er glad og takknemlig for at jeg har fått bo hos dåkker og blir nok å savne dere når jeg flytter til byen og hverdagene kommer.

1 kommentar:

  1. Takk førr laget! Kem hadde vel trudd at det sku gå SÅ smertefritt å bo sammen med mamman sin igjen - 20 år etterpå? Nu får vi bli flinkar å kom på besøk til Harstad og Bø igjen - og dokker får sving innom på middag i blant når dokker fer imella :)

    Æ bli å savne suppemandag, julekalender, fisketorsdag - og ikkje minst gode selskap når han Casper e på jobb. Det bli mykkje kjedeligare å se boligjakten aleina :)

    Signe

    SvarSlett