søndag 2. februar 2014

Velkommen februar 2014!


Da velger jeg å starte februar måneds første innlegg med et festlig bilde av min gode venninne som nylig var på møljekalas og boblefest - den første i det nye året 2014. Hun har en utrolig evne til å komme med morsomme påfunn og her er det nye boblebadutstyret - er hun ikke fin? 
Det er en lykke å ha slike gode venninner og vi deler faktisk en over 30 år lang felles historie. Da er det ikke alt vi trenger å forklare så mye om når vi snakker om et tema; husker du....? Det hender vi bare begynner å flire av en halv setning og det kan virke som vi flirer mer og mer av gamle historier...
Har det noe med alder å gjøre? 

Mine gode venninner er de som synes jeg er morsom når jeg ikke synes  det selv
De er mine beste supportere når det skjer noe i livet og det eg på plass med litt applaus
De skryter alltid av maten min selv om de også er prøvekaniner innimellom 
Hvem andre kan si: "du ser jo likedan ut - selv etter over 30år sammen?
Hvem er like vakre som før -andre enn de?
Takk, mine kjære Damer - dere er et anker til min historie, 
uten dere ville livet mitt vært svært mye fattigere
Jeg er svært glade i dere og håper vi får drikke Champis og le av hverandre i mange,mange år til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar