tirsdag 19. november 2013

Motivasjon og inspirasjon


Så er oppkjøringen frem mot alle de gode fortsetter for det nye året startet. Både mor og datter er godt i gang med treningen på det nye treningssenteret og det går sakte, men sikkert fremover med formen. Det er forskjell på å måtte gå baklengs ned ei trapp og til nå å kan gå den normale veien :-)
Sirkeltrening, crossfit, spinning, funksjonell styrketrening og rygg-nakketrening - ja det er nok å velge på. Og vi liker stemningen og roen på det nye senteret.

Til våren er 1 friskuke i Tyrkia bestilt som både bursdags- og julegaven fra gemalen. Det er så flott at han blir glad når jeg finner på slike lure gaver helt av meg selv som han kan si at jeg da får av han :-) Dette er en fin tur for normale Damer - som meg selv, og da fant jeg ut at det skal bli min premie når sol og sommer står for døren. Jeg gleder meg sinnsykt allerede! Blir du med?

http://www.friskuke.no/

http://www.friskuke.no/Websted_2/NY_tur_2014.html


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar