tirsdag 22. januar 2013

Så kom sannelig vinteren...

Da vi nesten trodde at våren lekte titt-teit med oss - ja, kan man ikke lure når det er +5 grader ene dagen og -7 den neste...så kommer sannelig snøen levende i store våte filler! Og jeg er jo ikke noe glad i vinter og snø så jeg så jo helst at gradene holdt seg på den positive siden. Men nå er snart januar på hell for denne gangen og da går det rette veien  - mot vår :-)

For min del kunne kalenderen godt bare hoppet over januar og februar. Jeg glemmer hvor traurig disse månedene er hvert år - helt til de er der. Og i år var attpåtil tur til Cuba bestilt! Kan du tenke deg - og så dukker et byggeprosjekt opp som bare tar all ledig tid og penger. Nå skal det sies at vi mollkoser oss både i boblebadet og i englestua, men likevel.... Det hadde vært deilig å syklet langs små idylliske veier på Cuba med sol i håret og sand mellom tærne. Men til neste år - nå er det slutt med å "glemme"de to værste måneder på nyåret! Minn meg på å lese bloggen min til neste år før jul :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar