onsdag 29. august 2012

Hva er verden uten gode mennesker?


Så har det atter skjedd - en god felles venninne av oss begge,: vår kjære Elin, er blitt rammet av den forferdelige meldingen om "en kul i brystet". Den 4.9. skal den fjernes og vi krysser både fingre og tær for at den er helt ubetydelig - i motsetning til dens eierinne- slik at etterspillet blir mikroskopisk! Imens har hun heldigvis sin kjære Bjørn, som er der for henne og hun selv er jo bare penere enn noensinne - det må være kjærligheten!! - se her....

Utpå høsten har vi et håp om å få den skjønne dame på besøk til fjæra, hvor hun etter eget utsagn trives vært godt, Lofotførkje som hun er! Vi regner med at hun kommer når boblebadet er på plass og da kan du stole på at det blir bobler både utenpå og inni - vinskapet er fullt av champis- som har fått hvile pga at sommeren har spart oss for båtturer til holman inkl boblevann :-)

Velkommen kjære Elin, vi ser frem til besøk av deg og ta gjerne med deg Bjørn - vi er glad i dæ!!

2 kommentarer:

  1. Nei huffda! Elin er støtt innom SignePling på facebook og legger igjen hyggelige ord - hun virker som ei kul dame! Alle gode ønsker, håper lykken står henne bi og at vi møtes en vakker dag :)

    SvarSlett
  2. Kjære Lisbeth! Av og tel bli dæ reint førr mykkje førr en Lofoting også - og dæ e dæ nu. Eg bli jo så rørt a de gode orda dine.
    E så glad i dokker bægge - ska kom en tur så snart eg veit litt meir om ståa. Dæ e "bærre lækkert" å ha en ståanes invitasjon tel boblebad og boblevann - du veit jo at eg lika bægge dela.
    Dæ e klart at kjærligheta gjær at eg føl meg "healthy and strong" (som Ingrid-venninne sier) - og min kjære Bjørn er ei fantastisk støtte. Han e en sånn mann som ser meg, og når eg ikkje klar meir, e han dær og ordner. At dæ går an å vær så heldig å finn en sånn...
    Kjære Signe (ja, eg sei kjære førr dæ at du e Lisbeth si kjære), vi sees nok om eg får ha nåkka å sei tel.
    Store klæmma tel dokker der oppe - og så får eg bære trå tel.
    Klæm fra Elin og Bjørn

    SvarSlett