tirsdag 13. desember 2011

København

Så kom vi oss til København i gått til tross for is og stopp i all flytrafikk på Gardemoen helt frem til utpå formiddagen. hjemme var det jo nydelig vintervær.... Så det ble kveld før vi ankom hotel Axel Guldsmeden. Der stod det en fl Proseco i kjøperen og ventet :-) Så fant vi oss en koselig restaurant i nærheten og var både trøtte, Mette og brisen og tok kveld. Dette hotellet har en utrolig flott frokost så den brukte vi lang tid på! I dag har vi trålet byen og handlet litt her og der - noe til oss selv og noe til jul. Jeg fant meg nye støveletter på min favoritt Gabor-butikkPå kvelden ble det besøk i tivoli - og der har ikke jeg vært før. Det var utrolig flott med masse lys, tema var russisk og utallige boder. Det var litt kaldt og surt så det var egentlig beste stedet å tilbringe en slik kveld. Da var det godt å krype innomhus for dansk julemat på sitt beste - and og fleskesteg - helt perfekt også for lavkarbofolk! Jeg sitter å øver meg på min iPad så jeg får ikke alt til enda som jeg ønsker over de ikke helt å få lagt inn bilder med denne. Men neste helg kommer ungdommene til byen og da må mor ha et lite kurs....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar