mandag 19. desember 2011

God jul til venner og kjente!


Det er jo noen sjeler som er innom bloggen min fra tid til annet. Jeg har jo ikke all verdens kunnskaper om bilder og design, men det er nå moro å skrive litt lell. I det siste har det ikke blitt så mye aktivitet, da jeg har øvd meg mye på lesebrettet mitt som jeg har fått i gave av min kjære. Og jeg ser at det egner seg lite til å jobbe med bloggen. Men pytt, man kan ikke nå alt her i verden og nå er det iallefall snart jul. Jeg har fått en lei forkjølelse og ville bare skrive en liten julehilsen nå i et lyst øyeblikk mellom 2 paracet. Det går i julete, nesedråper og febernedsettende og håper det snart går over.

Tar med et bilde av tuntreet vårt på brygga og benytter anledningen til å ønske dere alle en riktig fin julehøytid og alt godt for det nye året. Håper dere alle har det bra og at vi sees i det nye året.

1 kommentar:

  1. Nei nei nei, da e det du som har smitta mæ! Kjenn æ e hoven i mandlan og har ondt i halsen i dag så håpa bære ikkje det e mykkje verre i morra når vi skal ut på tur... I dag kjæm han Vegar innom så snarast mellom all pakkinga og i morra bli det Nederland. Gleeeda oss :)

    Klem og seest til nyttår!
    Signe

    SvarSlett