torsdag 27. oktober 2011

Tid for vilt og rødvin i høstmørtna...

"Det er sjelden jeg lar meg imponere av boksviner, men når en vellaget vin som den tidligere basislistevinen Baron Ricasoli Formulae 2009, kr 375.00 (45268 - basisutvalg, kategori 2) (for 3 liter) fra Barone Ricasoli havner i treliters plastpose, må jeg la meg overbevise - og ikke en gang motstrebende. For en vellaget saftig sangiovese med lett modning og fin bløthet er ikke bare godt, men så utrolig kjekt å ha stående..."


Dette skriver Aperitif sin vinanmelder Aase Jacobsen og når vi i utgangspunktet har fått den anbefalt av gode vin-venner/kjennere, satser jeg på at dette blir bra til rypemiddagen som min kjære onkel skal stelle i stand på søndag til oss.

Det er tid for langhelg i Bø med frikjøpte mandager fri i hele november - HURRA!
Og med besøk til min gode fru Ingeborg etter klippebesøk hos Grete i mårra, kan ikke oppkjøringen til helga bli bedre -  God helg, folkens!

2 kommentarer:

  1. Kos dokker masse åsså gleda vi oss til å snik oss med på lasset neste hælg ;)

    SvarSlett
  2. Ja, nå skal dere vel kose dere denne helga også. Skulle ønske jeg var der og kunne delta. Vet at det serveres god mat og vin når man stikker innom:) Sakl prøve vinen!!! Lammeskank så også godt ut. God helg og hils familien. klem Grete

    SvarSlett