fredag 21. oktober 2011

Heia Sissel i Villa i Montemagno

Litt av utsikten vår fra bryggekanten i Bø
Da er vi endelig hjemme i Harstad - nesten 12 timer etter at vi forlot Montemagno. Det er første gang jeg er nesten lei meg for å reise hjem og allerede bare gleder meg til å dra tilbake - og det er ikke dårlig! Vi har vært mange steder, men ingen av dem har appellert til den samme følelsen vi har når vi er hjemme på vår egen brygge i Bø i Vesterålen. Men det var en utrolig sjarmerende liten landsby med en puls som passet oss. Min kjære fikk skrevet mye, jeg fikk lest bok og gått tur og til og med turte å kjøre bil ! Vegar fikk hvilt og sovet godt og koste seg sammen med "gamlingan" - kan det bli bedre?


Glemte å ønske deg en riktig god helg sammen med "damene" - håper dere får en fin stund sammen.
Og vi sees om ikke altfor lenge - og da vil vi leie "hytta" og invitere på middag :-) Hils mannen Tage!

1 kommentar:

  1. Heia Lisbeth,
    Jentehelga er overstått etter turer rundt i Toscana, lange måltider og mye moro sammen. Det spesielle er at vi, alle av kvinnkjønn i familien, ellers sjelden er på samme sted til samme tid, kan få noen dager helt for oss selv. Aldersspredningen i gruppa er fra 3 til 63 år! Fantastisk fin tradisjon dette.

    Nå drar Tage og jeg på en liten tur til Piemonte. Deretter begynner forberedelsene for å ta i mot gjester i det nye året 2012, da vi også håper å treffe dere igjen! Hilsen til både deg og de to guttene fra oss her i Montemagno.

    SvarSlett