søndag 14. august 2011

Frokost på terrassen á la Danmark


Dagen rinner med deilig stille hav nedenfor byen hvor de fleste enda sover. Men ikke i Rikard Kaarbøs gate, nei - her har vi kost oss med morgenkaffe og sett på de fine sommerskyene, mens reiseradioen sakte har startet dagen sin. Siste dag før sommerferien er slutt og må nytes i fulle drag på takterrassen.

Som dere ser av bildet, ble det etter hvert også frokost og min kjære er salig over en tuborg og en "lille en" - akkurat som i Danmark. Lun leverpostein og sprøstekt bacon på ristet grovt brød passer perfekt til en slik deilig dag.

Jeg tror jeg "saler opp" bysykkelen min og tar meg en tur utover den fine Trondeneshalvøya i solskinnet, slik at formen for å sole seg resten av dagen blir topp - og ikke gjøre ingenting....

3 kommentarer:

  1. Ååå dokker har d gått! Her blei d skive me multesyltetøy,-ikke værst d heller.Nyt siste dag av ferien i stooore drag. Klem

    SvarSlett
  2. Så koseliiiig!
    Vi har åsså sotte på verandaen i heile dag og grilla deilig mat, så nu e vi god og mett :)

    Og vi e superglad førr at det ordna sæ med kattevakt til jul, bli koselig med en tur til Nederland igjen!

    Klems ♥

    SvarSlett
  3. Hei og hå.
    Høres ut som dere har hatt en superfin sommer:-)
    Her i Mosjøen har det også vært en fin sommer, men ikke så mye ferie. De få dagene vi har hatt fri har gått med til jobbing på Dønna. Men nå er vi ferdig med grunnarbeidet og venter bare på selve hytta:-)) Mulig vi tar en uke i syden etter den store dagen den 24. september.
    Kos dere:-) Vi snakkes...

    SvarSlett