onsdag 29. juni 2011

Min Electra Townie from San Diego, California



Min fine, nye bysykkel som er en Electra Townie og kjøpt hos Sykkelpikene.no er nå nesten helt ferdig-stylet for bylivet. Hvitt skinnsete og hvite skinnhåndtak var også for meg en overraskelse da jeg pakket den ut. Men du verden så lekkert! Da jeg var på Sykkel og motor her i Harstad i går og fikk justert girene, fikk jeg spørsmål om selgeren kunne få gi meg et kompliment - og det kunne han selvfølgelig! "Du har byens tøffeste sykkel" - og kunder som hadde vært innom den dagen hadde stått og strøket på den med et salig blikk. Så der hører dere, jenter - en sykkel kan avlede så mangt :-) Jeg er svært godt fornøyd med min Electra og må nok ta den med til Bø i ferien. Den er utrolig fin å sykle på og det eneste som gjenstår nå er skjermene, håper de kommer snart. Når jeg bare får min egen telefon tilbake fra reperasjon, blir det nye bilder av sykkelen i sitt rette element.

3 kommentarer:

  1. Tøffaste sykkeln i by'n ;)

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth. Tusen takk for trivelig opphold hos dere forrige uke. Virkelig artig å treffes:-) Dere er hjertelig velkommen når dere drar forbi, enten det er i Mosjøen eller på Dønna:-)
    Klem Else og Henry

    SvarSlett
  3. Så koselig med kommentar - og takk i lige måde :-) Nu e det snart ferie for oss også og det skal bli deilig med late daga. D bli ikje tur til Vega i denne omgang, d blei for mye som skulle passe og for mange daga av ferien til å kjøre. Ha en fin sommer fortsatt og hils din trivelige kjæreste. Og husk å send et kort med planer mm om den store dagen til høsten :-)

    SvarSlett