onsdag 3. november 2010

Ka gjør man med en vond rygg?

Jo, man skulle vært pingvin - for de vet sikkert ikke hva en vond rygg er for noe. Og så er de da så usedvanlig vakre å se på! Nei, det er nok bare å ty til sin egen gode naprapat Marthe og la det stå til. I dag ble jeg jaget til fjells og brukte 1,5 time opp til Musvannet i folkeparken fra parkeringsplassen. Det var nesten ny rekord - og æ prøvde meg tom på noe som lignet forsiktig jogging på en slette på tur ned. Og ettersom jeg har ordre om å bevege armene mest mulig når jeg går, håper jeg ingen såg det fygleskremselet som humpet nedover bakkene. Men likevel - helsa er da slett ikke værst, selv med litt vondter i blant. Får være glad at man kan gå på beina og heller jobber mer med å få "råttkjøttet" i bedre stand. Man lakker jo ubønnhørlig mer og mer over i reparasjonsalderen så her det bare ikke å gi seg! Hang on, baby :)

1 kommentar: