søndag 5. september 2010

10 ting å bli glad av i september...

Stua i byen en søndagskveld i september...

1. Man må nesten ha barn selv for å skjønne hvor glad man er i sitt eget avkom. Ingen har kjekkere og flinkere barn enn oss
2. Kjærringtreff med gode venninner gir glede i mange dager - både før og etter...
3. Å lage mat er kjempekoselig og jeg gleder meg over å planlegge meny, dekke bord osv osv...
4. Å planlegge blå-tur med barna er kjempegøy
5. Mine medledere på jobb er utrolig flinke og gjør meg glad hver dag
6. Vi planlegger vår årlige kosetur til København
7. Vi har gjort klart til å male stua på brygga
8. Jeg skal på studietur til København i neste uke
9. Det er egentlig deilig med høstmørkna - vi tenner lys og havet glitrer så fint på vågen ved brygga
10. Jeg er frisk og rask og nærmer meg 54 år og livet er godt å leve....

1 kommentar:

  1. Det stemmer det mams, da må du gjør det samme, akkurat som sisten!
    Og det va jo ikkje sårli at vi kom på førsteplass :D
    Klems

    SvarSlett